یکی از تفاوت های اساسی انسان ها و سازمان های موفق نسبت به سایرین، توان آن ها در یافتن و به فعلیت رساندن فرصت هاست. چون محیط دائم در حال تغییر و تحول است، پس به صورت پیوسته فرصت ها نیز به وجود می آیند. در این کتاب ضمن تشریح خصوصیات انسان ها و سازمان های فرصت یاب، به تعامل استراتژی، بازاریابی و فرصت یابی پرداخته می شود.
خرید کتاب تکنیکهای فرصت یابی در بازاریابی و فروش
جستجوی کتاب تکنیکهای فرصت یابی در بازاریابی و فروش در گودریدز
معرفی کتاب تکنیکهای فرصت یابی در بازاریابی و فروش از نگاه کاربران
کتاب های مرتبط با - کتاب تکنیکهای فرصت یابی در بازاریابی و فروش
خرید کتاب تکنیکهای فرصت یابی در بازاریابی و فروش
جستجوی کتاب تکنیکهای فرصت یابی در بازاریابی و فروش در گودریدز